Asistans Hizmetleri
  • Seyahatte, evinizde, aracınızda yolda… Bankamız daima sizinle. Problem ya da ihtiyaç anında yardım almak veya danışmak için 444 0 724 no'lu telefon numarasından 7/24 Asistans Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
  • 7/24 Asistans Hizmetleri'nden, kartınız kullanıma açıldığı andan itibaren yararlanmaya başlayabilirsiniz. Teknik, medikal, konut, concierge ve danışma hizmetlerimizi size özel sunuyoruz.
  • 7 gün 24 saat sizinleyiz. İhtiyaç anında arayınız...
  • 7/24 Asistans Hizmetleri'nden hangi konularda faydalanacağınızı görebilmek için aşağıdaki başlıklara tıklayınız.
Ok1Danışma Hattı
  • Mali Müşavir Hattı
    Herhangi bir mali konuda ( vergi kanunu, mevzuat bilgisi, beyanname düzenlenmesi, işletme defterinin tutulması, şirket kurulması esnasında uygulanacak prosedürler, devir işlemleri, vergi dairelerine dilekçe yazımı vb. konularda bilgi sunumu sağlayacaktır.) bilgi edinebilir ve sorunuz ile bağlantılı olarak mali müşavir tavsiyesi alabilirsiniz.
Ok2 Teknik Yardım
  • Aracın Çekilmesi
    Eğer aracınız arızalandı veya bir kazaya uğradıysa, 7/24 Asistans Hizmetleri sayesinde, aracınız hareketsiz duruma düştüğü yerden en yakın tamirhaneye, benzinin bitmesi durumunda ise en yakın benzin istasyonuna çekilir. Bu hizmetten 100 USD limitine kadar ücretsiz yararlanabilirsiniz. Yapılan giderin 100 USD sınırını aşan kısmı, VakıfBank Kredi Kartı sahibi tarafından ödenir.

    Gezici Servis
    Aracınızın arıza sebebi ile yürüyemez durumda olması durumunda, aracınızın bulunduğu yere gezici bir tamir/onarım ekibi gönderilir. Gezici servis gönderilmesine ve hizmet sunumuna dair oluşacak giderin 100 USD’yi aşan kısmı VakıfBank Kredi Kartı sahibi tarafından ödenir.

    Konaklama-Otel Masrafları
    İkamet ettiğiniz il dışında seyahatte iken aracınızın bir arıza veya bir kaza sonucu hareketsiz duruma düştüğünde ve aracınızın onarılmasının 24 saati aşması durumunda bulunduğunuz bölgede 4 yıldızlı otelde ( 4 yıldızlı otelin bulunmaması veya 4 yıldızlı otelde yer olmaması durumunda 3 yıldızlı otelde oda-kahvaltı)konaklamanız için otel organizasyonu yapılarak, en fazla 5 gece için ve iki aile ferdinin otel masrafları 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanır. Konaklama hizmetinden yararlanmanız durumunda ayrıca ulaşım hizmetlerinden yararlanamazsınız.

    Ulaşım ( Uçak/Otobüs/Tren Bileti)
    ( Seyahate devam veya Erken Dönüş Amaçlı Ulaşım Hizmetlerini kapsar)
    İkamet ettiniz il dışında seyahatte iken aracınız bir arıza veya bir kaza sonucu hareketsiz duruma düştüğünde ve aracınızın onarımının aynı gün içinde gerçekleştirilmediği durumlarda, otel konaklaması yerine ulaşım hizmeti istemeniz halinde 7/24 Asistans Hizmetleri siz ve iki aile ferdi için en uygun ulaşım aracını ücretsiz olarak temin eder.

    Araç Bilgi Hattı
    Araç Bilgi Hattı ile çekici, tamirhaneler ve yetkili servisler gibi ihtiyaç duyabileceğiniz firmaların iletişim bilgilerini ücretsiz olarak öğenebilirsiniz.
Ok3Medikal Yardımlar
  • Ambulans Hizmeti

    7/24 Asistans Hizmetleri, hastalanmanız veya yaralanmanız halinde, tıbbi gözetim altında bir ambulans ile şehir içi veya şehirlerarası uygun bir tıbbi merkeze veya bir hastaneden diğerine veya kanuni ikametgâhınıza ulaştırılmanızı ücret karşılığı organize eder.

    Tıbbi Danışma Hizmeti
    Tıbbi bir konuda telefonla danışmanlık hizmeti almak istediğinizde ücretsiz olarak 24 saat hizmet veren 444 0 724’ü arayabilirsiniz. Aktardığınız bilgilerin tümü doktor tarafından analiz edildikten sonra, azami 6 saatlik süre içerisinde, size tıbbi konsültasyon yerine geçmeyen veya reçete nedeni olmayan sadece öğüt niteliğinde olan bir yanıt verilir.

    İndirimli Hastane Network’ü
    Türkiye’de belirli hastanelerde, belirlenen oranlarda VakıfBank Kredi Kart sahiplerine indirim sağlanır. Bu konuda bilgi alabilmek için Tıbbi Danışma Hizmeti’ni arayabilirsiniz.

    Eve Doktor Gönderimi
    Doktora gidemediğiniz acil durumlarda (suda boğulmalar, ısı çarpması, zehirlenmeler, ani felçler, akut masif kanamalar, faal migren, 39,5 yüksek ateş, elektrik çarpması, ciddi yanıklar, ciddi alerji, kalp krizi, ritim bozukluğu, akut solunum problemleri, ciddi genel durum bozukluğu, şuur kaybıyla beraber olan baş ağrıları, menenjit, diabetik ve üremik koma, yüksekten düşme, donma, soğuk çarpması, ciddi göz yaralanmaları, omurga kırıkları, şuur kaybına neden olan durumlar, akut batın, beyin apsesi, uzuv kopmaları ile tıbbi tanımlar doğrultusunda acil olarak tanımlanan her vaka) durumlarda, ikametgâhınıza yılda iki kez azami 200 TL’lik masraf tarafımızdan karşılanacak şekilde, doktor gönderilir.

    Eve Hemşire Gönderimi
    Acil durumlarda ikametgâhınıza yılda 2 kez, azami 100 TL’lik masraf tarafımızdan karşılanacak şekilde, hemşire gönderilir.

    İlaç Gönderimi
    Bulunduğunuz yerde doktor tarafından yazılmış ve acil gereksiniminiz olan ilaçların bulunmaması halinde, reçeteli olmak kaydıyla, yılda iki kez ücretsiz olarak gerekli ilaç tarafınıza gönderilir. İlaç masrafları VakıfBank Kredi Kart Sahibi tarafından karşılanır.

    Medikal Malzeme Gönderimi
    Bulunduğunuz yerde acil gereksiniminiz olan medikal malzemelerin bulunmaması halinde, gerekli medikal malzeme gönderimi yılda iki kez ücretsiz olarak gerçekleştirilir. Medikal malzeme masrafları VakıfBank Kredi Kart sahibi tarafından karşılanır.

    Check-Up Organizasyonu
    Talebiniz doğrultusunda ücretsiz olarak check-up organizasyonu yapılır. Check-up masrafları VakıfBank Kredi Kart sahibi tarafından karşılanır.

    Nöbetçi Eczane Bildirimi
    Bulunduğunuz bölgeye en yakın nöbetçi eczanenin adres ve telefon bilgilerini, 7 gün 24 saat Türkiye genelinde ücretsiz öğrenebilirsiniz.

    Hastane ve Medikal Merkez Bildirimleri
    7 gün 24 saat Türkiye genelindeki hastane ve medikal merkezlerin adres ve telefon bilgilerini ücretsiz öğrenebilirsiniz.

    Eve Fizyoterapist Gönderimi
    Fizyoterapiste gidemediğiniz durumlarda, yıl içerisinde iki kez yararlanmak ve azami 100 TL’lik masrafın tarafımızdan karşılanması koşuluyla, ikametgâhınıza fizyoterapist gönderilmesini isteyebilirsiniz.
Ok4Yurt Dışı Concierge Seyahat Yardımı Hizmetleri
  • Bu hizmetlerden sadece Platinum Kart sahipleri faydalanabilmektedir.

    Restoran, Otel Rezervasyon Ve Bilgi Servisi
    Yurt dışındaki otel ve restoran bilgilerini alabilir ve gerekirse rezervasyon yaptırabilirsiniz.

    Etkinlik Bilgilendirme ve Bilet Temini
    Yurt dışındaki konser vb. etkinlik bilgilerini öğrenebilir ve bilet ulaşım masrafları tarafınıza ait olmak üzere, istediğiniz etkinliğin biletinin temin edilerek tarafınıza gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

    Yurt Dışına Çiçek, Hediye ve Yiyecek Gönderimi
    Talep ettiğiniz çiçek, hediye ve yiyecek teminini sağlayıp, istediğiniz yere ulaştırılmasını talep edebilirsiniz. Bu hizmet için kurye/ kargo şirketleri ile iletişime geçilir. Tüm masraflar tarafınıza aittir.

    Seyahat Öncesi Bilgilendirme Servisi
    Yurt dışında seyahate gitmeyi planladığınız bölgeler hakkında hava durumu, kültürel faaliyetler gibi her türlü bilgiyi alabilirsiniz.

    İdari Asistans
    Seyahatte bulunduğunuz yerde pasaport, vize, uçak biletinizin kaybolması durumunda, yapılması gerekenler ve başvurulması gereken yerler ve ilgili yerlerin iletişim bilgileri konusunda bilgi alabilirsiniz.

    Kayıp Bagajın Bulunup, Ulaştırılması
    7/24 Asistans Hizmetleri, bagajınızın kaybı durumunda ilgili raporların hazırlanmasında ( uçak şirketine ait bagaj kaybı raporları ya da polis tarafından belgelenmiş kayıp bagaj raporları) ve bagajların bulunmasında gereken görüşmeleri yapmak ve tavsiyelerde bulunmak, işlemleri sürdürmek ve kontrol etmek görevlerini sizin adınıza üstlenir. Bagajınızın bulunması halinde, söz konusu bagaj daimi ikamet adresinize veya seyahati tasarlanan varış yerine en kısa sürede gönderilir. Bu hizmet seyahatiniz ile ilgili gidiş–dönüş biletlerinizi VakıfBank Platinum Kredi Kartı’nızı kullanarak ödemiş olmanız koşuluyla tüm dünyada geçerlidir.

    Kırılan,Kaybolan, Çalınan Gözlük veya Protez Temini
    Yurt dışı seyahatiniz esnasında kırılan, kaybolan yada çalınan gözlük veya protezinizin tüm masrafları size ait olmak üzere, Türkiye’den temin edilip, kurye şirketleri aracılığı ile tarafınıza ulaştırılmasını sağlayabilirsiniz.

    Acil Durumlarda Nakit Avans
    Yurt dışı seyahatiniz esnasında, kaza veya hastalık sonucu avans para talep etmeniz durumunda ülkeye dönüşünüzden itibaren en geç 15 gün içerisinde geri ödemeniz koşulu ile 1.000 USD limit dahilinde avans para talep edebilirsiniz. Bu hizmet seyahat ile ilgili gidiş–dönüş biletlerinizi VakıfBank Platinum Kredi Kart’ınızı kullanarak ödemiş olmanız koşuluyla Türkiye dışında tüm dünyada geçerlidir.

    Kefalet İçin Avans Ödeme
    Yurt dışı seyahatiniz esnasında, tutuklanmanız durumunda, 2.000 USD limit dahilinde kefalet ücreti, ülkeye dönüşünüzden itibaren 15 gün itibaren geri ödemeniz koşuluyla, yetkili makama avans olarak ödenir. Bu hizmet seyahat ile ilgili gidiş–dönüş biletlerinizi VakıfBank Platinum Kredi Kartı’nızı kullanarak ödemiş olmanız koşuluyla Türkiye dışında tüm dünyada geçerlidir.

    Kart Sahibinin Yakınının Sağlık Durumunun İzlenmesi
    Yurt dışı seyahatiniz esnasında, birinci dereceden yakınınızın (eş, çocuk, anne-baba, kardeş) hastanede yatıyor olması durumunda, hastaneye ulaşamıyor iseniz bir hafta süre ile hastanızın durumu hakkında 7/24 Asistans Hizmetleri size gerekli bilgileri aktarır.

    Avukat/ Danışman Giderleri
    Yurt dışı seyahatiniz esnasında, hukuki bir problem yaşamanız durumunda, 2.000 USD limit dahilinde hukuki giderlerin ücreti 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanır. Bu hizmet seyahat ile ilgili gidiş–dönüş biletlerinizi VakıfBank Platinum Kredi Kartı’nızı kullanarak ödemiş olmanız koşuluyla Türkiye dışında tüm dünyada geçerlidir.

    Ülkeye Ön Görülmeyen Dönüş
    Kart sahibinin kanuni ikametgahında meydana gelen hasar nedeni ile yolculuğun durdurulması sonucu seyahat masrafları: Kanuni ikametgahınızda hırsızlık, kapı ve pencerelerin zorlanması, yangın veya patlama nedeniyle oturulamaz hale gelmesi, ya da fazla zararın ortaya çıkması riski sebebiyle, evinizde bulunmanız gerektiği durumlarda, kanuni ikametgahınıza dönüşünüz en hızlı ve en uygun koşullar dahilinde organize edilerek oluşan masraflar bir kişi için ödenir. Bu hizmet seyahat ile ilgili gidiş–dönüş biletlerinizi VakıfBank Platinum Kredi Kart’ınızı kullanarak ödemiş olmanız koşuluyla Türkiye dışında, tüm dünyada geçerlidir.

    Kart sahibinin 1. Dereceden akrabasının vefatı nedeni ile yolculuğun durdurulması sonucu seyahat masrafları: Birinci dereceden akrabanızın ( eş, çocuk, anne-baba, kardeş vefatı durumunda, 7/24 Asistans Hizmetleri kanuni ikametgahınıza dönüşünüzü en hızlı ve en uygun koşullar dahilinde organize ederek oluşan masrafları öder. Bu hizmet seyahat ile ilgili gidiş–dönüş biletlerinizi VakıfBank Platinum Kredi Kart’ınızı kullanarak ödemiş olmanız koşuluyla Türkiye dışında tüm dünyada geçerlidir.

    Gold Kart sahipleri için 7/24 Asistans hizmetidir.
Ok5Konut Yardım
  • Dahili Tesisat Problemleri
    İkamet ettiğiniz konutun dahili temiz su tesisatının patlaması veya arızası nedeniyle acil çözüm gerektiren problemlerde sizin de onayınız alınarak konutunuza tesisatçı gönderilir. Acil tesisat servisi olay başına en fazla 80 TL sınırına kadar, yılda 3 defaya mahsus olmak üzere 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanır. Bu meblağı aşan masraflar onaylamanız durumunda doğrudan tarafınızca tesisatçıya ödenir. Limiti aşan masrafları onaylamazsanız sadece 80 TL sınırına kadar olan tamirat yapılır.

    Elektrik Problemleri
    Konutunuzun dahili elektrik tesisatında meydana gelen bir sorun durumunda, konutunuzun bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir elektrikçi sizin onayınız ile gönderilir. Acil elektrik servisi işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 TL sınırına kadar yılda 3 defaya mahsus olmak üzere 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanır. Bu meblağı aşan masraflar, onaylamanız durumunda direkt olarak tarafınızca elektrikçiye ödenir. Limiti aşan masrafları onaylamazsanız sadece 100 TL sınırına kadar olan tamirat yapılır.

    Konut Anahtar Kaybı ve Unutulması
    Konutunuza ait anahtarınızı kaybetmeniz veya unutmanız durumlarında (konuta girememe veya konuttan çıkamama) konutunuzun bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir çilingir sizin onayınız ile gönderilir. Yapılacak işçilik masrafları 80.- TL sınırına kadar, yılda 3 defaya mahsus olmak üzere 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanır. Bu meblağı aşan masraflar, onaylamanız durumunda tarafınızca direkt olarak çilingire ödenir. Limiti aşan masrafları onaylamazsanız sadece limit dahilinde işçilik hizmeti verilir.

    Cam Kırılması
    Konutunuzun dış veya iç camlarının kırılması durumunda, konutunuzun bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir camcı sizin onayınız ile gönderilir. İşçilik ve cam masrafı 80.- TL sınırına kadar, yılda 3 defaya mahsus olmak üzere 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanır. Bu meblağı aşan masrafları onaylamazsanız sadece limit dahilinde işçilik ve malzeme hizmeti verillir.

    Konut Bilgi Hattı
    Konutunuz ile ilgili işlemler için uygun hizmet sağlayıcılarının iletişim bilgilerini ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Aşağıdaki iş kolları yukarıda belirtilen acil durumlar haricinde talebiniz durumunda gönderilebilir veya haklarında bilgi verilebilir. Bu hizmetten yararlanmanız durumunda oluşacak masraflar tarafınıza aitttir.

    • Tuğla ustaları
    • Boyacılar
    • Marangozlar
    • Halı, döşemelik kumaşçılar
    • Isıtıcı ve havalandırmacılar
    • Televizyon antencileri
    • Elektrikli ev aletleri tamircileri
    • Evcil Hayvan ve Çiçek Bakımı

    Talebinize bağlı olarak evcil hayvanlarınızın bakımı hakkında bilgi alabilir ve veterinerlerin iletişim bilgilerini öğrenebilirsiniz. Evde yetiştirdiğiniz çiçekler hakkında da bilgi alabilirsiniz.

    Bilgisayar Destek Hizmeti
    Evinizdeki bilgisayarda oluşan arızalar için, eve servis ya da bilgisayar tamircisi gönderilmesini talep edebilirsiniz. Bu hizmette oluşacak tüm masraflar tarafınıza aittir.

Ok6Yurt içi Concierge Hizmetleri
  • Restoran Rezervasyon ve Bilgi Servisi
    Yurt içindeki her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi alabilir, dilerseniz adınıza rezervasyon yaptırabilirsiniz.

    Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon Servisi
    Yurt içindeki her türlü sinema, konser, tiyatro, müze, spor karşılaşmaları, müzikal, bale ve opera etkinlikleri ile ilgili bilgi alabilir, isterseniz bilet ücretinin sizin adınıza VakıfBank Kredi Kart'ınızdan tahsil edilerek adresinize gönderilmesini talep edebilirsiniz. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya dışındaki illerde bilet gönderim masrafları tarafınıza aittir.

    Çiçek Alım ve Dağıtım Servisi
    Talebiniz halinde adınıza çiçek alımı ve gönderiminin yapılmasını sağlayabilirsiniz. Çiçek ücreti tarafınıza ait olup İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya illerinde gönderim masrafları 7/24 Asistans Hizmetleri tarafından karşılanacaktır.

    Hediye Alım ve Gönderimi
    Talebiniz doğrultusunda sevdiklerinize ve yakınlarınıza hediye aldırabilir ve istediğiniz adrese gönderebilirsiniz. Hediye ücreti ile birlikte İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya dışındaki illerde gönderim masrafları da tarafınıza aittir.

    Yiyecek ve İçecek Gönderimi
    Tüm masrafları tarafınıza ait olmak üzere, talebiniz doğrultusunda bulunduğunuz yere yiyecek ve içecek gönderimi yapılmasını isteyebilirsiniz.

    Feribot, Otobüs ve Tren Bilgi ve Rezervasyon Servisi
    Feribot/otobüs/tren saat ve ücretleri konusunda bilgi alabilir, rezervasyon yaptırabilir veya dilerseniz bedeli VakıfBank Kredi Kart'ınızdan karşılanmak suretiyle biletinizin alınarak tarafınıza teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya dışındaki illerde bilet gönderim masrafları tarafınıza aittir.

    Uçuş Bilgi, Rezervasyon ve Bilet Temini Servisi
    Uçuş bilgilerini öğrenebilir, uçak rezervasyonlarınızı ve istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz. Dilerseniz bedeli VakıfBank Kredi Kart'ınızdan karşılanmak suretiyle uçak biletinizin tarafınıza ulaştırılmasını da isteyebilirsiniz. Yapılan rezervasyonu onaylamanız durumunda biletiniz kesilerek İstanbul'da 1 gün içinde, diğer illerde en geç 2 gün içinde tarafınıza ulaştırılır. Bilet ücreti ile birlikte İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya dışındaki illerde gönderim masrafları da tarafınıza aittir.

    Kitap, CD, VCD, DVD Siparişi
    Talep ettiğiniz Kitap, CD, VCD ve/veya DVD siparişlerinizi verebilir, tarafınıza ulaştırılmasını sağlayabilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünün ücreti ile birlikte İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya dışındaki illerde gönderim masrafları tarafınıza aittir.

    Araç Kiralama Organizasyonu
    Tüm masraflar tarafınıza ait olmak üzere ihtiyacınız ve talebiniz doğrultusunda araç kiralama şirketlerinin iletişim bilgilerini öğrenebilirsiniz.